زلزله ۴.۵ ریشتری در سمنان (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم گرما در استان تا پایان هفته رکورد پرواز‌های خارجی در فرودگاه بین المللی مشهد شکسته شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پایان عملیات اعزام حجاج خراسانی | خدمات‌رسانی فرودگاه مشهد به بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی راز تبهکاری‌ها قاضی قلابی در مشهد برملا شد + عکس اعمال قانون۱۷۲۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۷۰نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) ترافیک در محور‌های بزرگراهی مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کشف خرس و ۴۷۴ پرنده قاچاق از داخل خودروی سمند بهترین جایگزین کشمش در آب دوغ خیار | فوت و فن خوشمزه شدن آب دوغ خیار مصرف پنیر باعث ضعف حافظه نمی‌شود! آغاز فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه حبوبات و سبزی‌ها با بدن ما چه می‌کند؟ این افراد نباید لب به سرکه سیب بزنند | طبع سرکه سیب سرد است یا گرم؟
سرخط خبرها

هشدار رگبار باران و باد شدید در ۷ استان کشور (۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۱۸۴۷
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
هشدار رگبار باران و باد شدید در ۷ استان کشور (۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲)
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نسبت از آماده‌باش امدادگران این جمعیت درپی پیش‌بینی بارش شدید باران و باد شدید در هفت استان کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی درباره بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد طی روز‌های سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در چندین استان کشور گفت: برابر پیش‌بینی سازمان هواشناسی در روز سه‌شنبه شاهد بارش شدید و رگباری باران و نیز وزش شدید باد در شمال شرق استان آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات و دامنه کوه‌ها در استان‌های مازندران و گلستان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه نیز وضعیتی مشابه در نیمه شرقی استان آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی شده و برای روز پنجشنبه نیز بارش شدید و رگباری باران و وزش باد شدید را در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی خواهیم داشت.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه امدادگران این سازمان در تمامی این استان‌ها به حالت آماده‌باش درآمده‌اند، گفت: تجهیزات و امکانات لازم برای پیشگیری یا مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است.

محمودی افزود: همچنین لازم است مردم نیز یکسری موارد و هشدار‌های ایمنی را جدی بگیرند، از جمله اینکه در هنگام بارش شدید باران از استقرار در حاشیه رود‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند. در هنگام وزش شدید باد نیز عدم استقرار در مجاورت سازه‌های تبلیغاتی و موقت و همچنین دوری از اجسام در معرض سقوط از جمله توصیه‌هایی است که باید جدی گرفته شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->